En tsja als je zelf bij dezelfde stichting in het zelfde gebouw werkt, ben je soms een beetje bevoordeeld en zodoende mocht ik ook samen met Danique op de foto, dit is hem geworden;
Jammer genoeg is mijn kleine poppie al een paar dagen ziek..grieperig met koorts..Zo sneu is dat bij die kleintjes! Gelukkig hoef ik niet te werken en kan ik dus lekker bij haar thuis blijven en haar lekker vertroetelen..hopelijk knapt ze snel weer een beetje op!

1 opmerking:
oh wat een gave foto's!
Een reactie posten