Vandaag was het weer check up time voor Danique op het consultatiebureau. Ze werd natuurlijk weer gemeten (63 cm), haar hoofdomtrek werd nagekeken en ze werd gewogen. Over dat gewicht is nogal iets te zeggen, want mevrouwtje groeit niet zo hard. Ze weegt nu 5950 gram en is dus maar 350 gram aangekomen. De vorige keer was ze ook maar 300 gram aangekomen, want voor een baby vrij weinig is..dus iets aanpassen in de voeding en volgende week nog even langkomen om te wegen.
Verder gaat alles prima en doet Danique alles super! Ze heeft ook weer haar prikjes gehad, nu is ze er voorlopig even vanaf gelukkig..
Ook heb ik nog even een leuk filmpje van Danique in bad. Ze vind het helemaal geweldig en spetterd dan ook graag de hele boel bij elkaar! hihi
maandag 28 december 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

2 opmerkingen:
oh wat een leuk filmpje!! Jaida vindt het ook al zo leuk om te badderen.. wat voor xtra's ga je danique geven om te zorgen dat ze wat meer aankomt? moet je meer bv geven of nu met regelmaat hapjes gaan geven? liefs xxx
whahaha die is leuk! heerlijk he zo'n spetterkont? dametje hier heeft er ook zo'n handje van! Leuk dat je filmpjes er van kunt maken en delen natuurlijk!!!
xxx
Een reactie posten