Over mij
wij drietjes
Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Mijn volledige profiel tonen
Tobias,Danique & ik
Danique
Luna
Luna
puck en roos
Puck en Roos
Gijs
Gijs
Je bent bezoeker nummer:
Free Counter
Linkjes
Angela's blog
Debby's blog
Hilde's blog
Jacqueline's blog
Lilian's blog
Nicole's blog
Pina's blog
Ria's blog
Wendela's blog
Blogarchief
►
2011
(31)
►
juli
(1)
►
juni
(17)
►
mei
(4)
►
april
(3)
►
maart
(4)
►
februari
(2)
►
2010
(131)
►
december
(6)
►
november
(3)
►
oktober
(11)
►
september
(12)
►
augustus
(9)
►
juli
(10)
►
juni
(12)
►
mei
(19)
►
april
(14)
►
maart
(12)
►
februari
(6)
►
januari
(17)
▼
2009
(128)
▼
december
(16)
laatste bericht van 2009
CB check up
Met z'n drietjes
kerst
nieuwe schoenen
4 maanden
Zelf pap eten
'schoolfoto's'
winterwonderland
zelfgemaakte kerstkaart
kraamalbum
tsja..
Maar die pap is best lekker!
badkamer
't heerlijk avondje..
sinterklaas op het kdv
►
november
(6)
►
oktober
(19)
►
september
(8)
►
augustus
(15)
►
juli
(16)
►
juni
(9)
►
mei
(8)
►
april
(9)
►
maart
(6)
►
februari
(4)
►
januari
(12)
►
2008
(89)
►
december
(11)
►
november
(19)
►
oktober
(11)
►
september
(10)
►
augustus
(11)
►
juli
(8)
►
juni
(13)
►
mei
(6)
zondag 20 december 2009
Zelf pap eten
Danique is vast aan het oefenen met zelf eten..en ondanks dat ze nog ziek is, heeft ze er toch best lol in! Nja kijk zelf maar:
2 opmerkingen:
Debby kraaijeveld
zei
Echt een droppie :)!
20 december 2009 om 22:06
Jill zei
so cute dit filmje :D wat een lekker ding jouw meisje!!
23 december 2009 om 12:42
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Echt een droppie :)!
so cute dit filmje :D wat een lekker ding jouw meisje!!
Een reactie posten