Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 12 december 2009

Maar die pap is best lekker!

Voor het eerst heeft Danique een beetje pap gegeten, en ze vond het heerlijk! Bij elk hapje deed ze haar mondje open als de lepel er aan kwam..


Maar zelf eten met de lepel is natuurlijk het leukst!



Kijk eens, zo lekker was dus mijn pap!

3 opmerkingen:

Jill zei

wat geweldig he om te zien hoe ze voor het eerst hapjes eten! Jaida heeft deze week ook voor het eerst haar hapje gekregen, ik ben begonnen met wortel en ze vindt het aardig lekker.

Angela zei

hahaha die is grappig zeg, zo erg heeft pixie het nog niet gemaakt hoor! (igor wel met de worteltjes!) hihihi leuk hoor!

NicoleJ zei

Oh wat een heerlijk bekkie heeft Danique toch! En wat gaat het hard he, ze mag al pap en fruit......
Lekker hoor ze heeft er zo te zien echt van genoten!