Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Voor het eerst heeft Danique een beetje pap gegeten, en ze vond het heerlijk! Bij elk hapje deed ze haar mondje open als de lepel er aan kwam..
Maar zelf eten met de lepel is natuurlijk het leukst!
Kijk eens, zo lekker was dus mijn pap!
3 opmerkingen:
Jill
zei
wat geweldig he om te zien hoe ze voor het eerst hapjes eten! Jaida heeft deze week ook voor het eerst haar hapje gekregen, ik ben begonnen met wortel en ze vindt het aardig lekker.
Oh wat een heerlijk bekkie heeft Danique toch! En wat gaat het hard he, ze mag al pap en fruit...... Lekker hoor ze heeft er zo te zien echt van genoten!
3 opmerkingen:
wat geweldig he om te zien hoe ze voor het eerst hapjes eten! Jaida heeft deze week ook voor het eerst haar hapje gekregen, ik ben begonnen met wortel en ze vindt het aardig lekker.
hahaha die is grappig zeg, zo erg heeft pixie het nog niet gemaakt hoor! (igor wel met de worteltjes!) hihihi leuk hoor!
Oh wat een heerlijk bekkie heeft Danique toch! En wat gaat het hard he, ze mag al pap en fruit......
Lekker hoor ze heeft er zo te zien echt van genoten!
Een reactie posten