Tobias en ik moesten vanochtend op het gemeentehuis zijn want we zijn in ondertrouw gegaan..we gaan niet echt trouwen, maar sluiten in januari een geregistreerd partnerschap af. De terugweg zijn we door het park gelopen, want tsja hoe kon het ook anders...maar er moesten toch nog weer even de nodige foto's gemaakt worden van Danique haar eerste contact met de sneeuw! Ze keer haar oogjes uit..maar dat kon ook niet anders, want het park zag er prach-tig uit zo met dat witte laagje!
Bijna thuis gekomen hebben we een kerstboom opgehaald om ook het huis een heerlijk winters kersttintje te geven! Één keer raden wat ik vanmiddag aan het doen ben..;)

3 opmerkingen:
super leuke foto's meid! Ik hoop dat Igor zo lief is straks ook even foto's te maken! maar ik ben bang dat het dan al te donker is!
Heerlijk koppie zo hoor!
succes met je boom!
xxx
ps oh ja natuurlijk nog gefeliciteerd!!!
Wat een mooie foto's. Het is inderdaad een winter-wonderland!
Jullie hebben leuke foto's gemaakt en ik ben benieuwd hoe je huisje er nu uitziet met de kerstboom.
Zulke mooie foto's. Danique is zo lief als ze lacht. :D
X Sasz
Een reactie posten