Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 26 december 2009

Met z'n drietjes

Dit was onze eerste kerst met z'n drietjes. En ondanks dat het weer op kerstavond niet zo mee zat en Tobias ziek is, hebben we er toch wat leuks van gemaakt!

Kerstavond is Karlijn gezellig bij ons wezen eten. Daarna zou ik met mijn opa en oma mee gaan naar de kerk en zouden zij hier komen ontbijten (traditie), maar vanwege de slechte weersvoorspellingen hebben we dat niet door laten gaan en ben ik thuis gebleven waar Tobias, Karlijn en ik allemaal spelletjes hebben gedaan!

Danique vind de kerstboom erg interessant!



Eerste kerstdag zouden we naar mijn moeder en Guus gaan en daar dineren, maar vanwege Tobias zijn ziekzijn hebben we het omgedraaid, zij en mijn broertje Axel zijn hier wezen eten...Wat ook erg gezellig was!




Omdat Tobias steeds meer last kreeg van zijn oor zijn we vanochtend toch even langs de huisartsenpost gegaan, een lichte oorontsteking...medicijnen meegekregen zodat hij hopelijk snel weer wat opknapt!

Wel zijn we nog even langs mijn opa en oma gegaan om koffie te drinken en gezellig een potje te kaarten..


Danique heeft lol met papa!



Nog even een foto'tje van samen bij de kerstboom!


en als laatste hebben we vanavond samen gegeten van een heerlijk 4 gangen diner! Eigenlijk zou Toob moeten werken vandaag, maar omdat hij dus niet lekker is was hij ziek thuis gebleven.

Danique was vlak voor het toetje wakker geworden en zat er dus even bij aan tafel, maar vond mijn lepel wel zo leuk! Hier een foto nog van Danique en 'haar' toetje!


Morgen gaan we nog even langs bij Tobias zijn vader, omdat zijn broertje zijn verjaardag viert..alleen als Tobias zich een beetje goed voelt natuurlijk!

Hopelijk hebben jullie net zo'n leuke gezellige kerst gehad als wij..

1 opmerking:

Angela zei

lekkel lekkel zo'n ijsje!! Die lust ik ook wel! En de kleertjes zijn super leuk! Leuke schoenen ook ;-)
xxx