Wat een prachtig mooie tijd was dat, en is de tijd van mijn zwangerschap, maar ook van Danique haar (bijna) eerste jaar voorbij gevlogen zeg!
Onwijs veel mooie, leuke, grappige dingen mee gemaakt en wat heeft dat kleine onschuldige afhankelijke poppie toch een heleboel bij geleerd en wat is ze hard gegroeid..Geen baby meer maar echt al een kindje, een kindje om heel trots op te zijn! (mja, dat is denk elke moeder op haar eigen kind hihi)
Echte fotoshootjes zitten er helaas niet echt meer in, misschien Als ze wat ouder is en wat meer geduld heeft hahaha..maar goed, ik heb er toch nog wat van weten te maken..hier onder de leukste foto's van de 11 maanden shoot:
En als ik zeg dat ik trots mag zijn op mijn meisje, dan moet ik natuurlijk ook wel even vertellen waarom..Afgelopen week heeft ze haar eerste avond maaltijd volledig in stukjes gegeten, geweldig vond ze het..helemaal zelf regelen wanneer ze wat at, en gister avond uit eten met opa Guus en oma Erna heeft ze in het restaurant ook weer volledig in stukjes met de pot mee gegeten!
MAar om het plaatje nog even af te maken, vanmiddag heeft mevrouw haar hele boterham in stukjes zelf met een vorkje gegeten :)
Sinds vorig weekend wijst Danique overal naartoe en dan roept ze heel hard 'DIE', met andere woorden, wil je me even vertellen wat dat is en hoe dat heet? hihi
Donderdag nog naar het consultatiebureau geweest, ze waren voor het eerst helemaal tevreden over onze dame! Danique woog alweer 8350 gram en was 74 cm lang. Ze loopt zelfs iets voor op haar ontwikkeling en kan al dingen die ze eigenlijk pas over een maandje hoeft te kunnen..(ja vind je het gek als je je als een razende ontwikkeld!) En dan die rot prikken! Nou ze heeft duidelijk laten horen dat ze daar niet van gediend was, maar ze heeft ze gehad! Gelukkig was het leed alweer geschied toen we naar buiten liepen...;)

1 opmerking:
Ik had het toen al gezegd maar wat een koppies kan die meid van jullie trekken zeg kanonne hhihih daar heeft ze vast op gestudeerd!
Hard gaat dat eerste jaar he? Niet normaal, nog maar 19 dagen en dan is het al weer zo ver! Het zal een hele emotionele dag worden, geloof mij!
xoxo
Een reactie posten