Wat een gedoe zeg gister met dat warme weer...pff dat doe ik dus niet voor de lol nogmaals met die temperaturen, maar oke het is gelukt uiteindelijk en na vandaag kan ik zeggen dat hij ook nog eens lekker smaakt.
De bovenste laag is gevuld met een laagje slagroom met stukjes perzik en een laagje abrikozenjam. De onderste laag is gevuld met een laagje aardbeienjam, slagroom en stukjes verse aardbei en een laagje aardbeienkwarktaart toetje van mona. Echt een aanrader....;)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten