Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 15 juli 2010

ballorig

Shame on me! Ik loop echt gigantisch achter..Nu het zomervakantie is, werk ik op mijn werk hele dagen in plaats van te beginnen om 11 uur.Dat is even wennen, vooral thuis moet ik even een nieuw ritme vinden want tsja het huishouden moet ook gewoon gedaan worden, ik wil toch ook nog wel even wat voor mezelf doen, er komt een spitsuur aan taartbestellingen aan, niet te vergeten dat ik toch ook tussendoor nog wat slaap nodig heb en natuurlijk op de 1e plaats niet te vergeten; mijn lieftallige boevige dochter die ook de nodige aandacht wil en verdient! Ik weet dat het geen excuses zijn...maar ik gebruik ze lekker toch :P

2 weken geleden zijn we met Kim, Arno en Danique haar vriendje Jason naar Ballorig geweest. Het was dit keer een beter succes als de eerste keer, Danique wordt steeds mobieler en handiger in het voorbewegen van zichzelf, hierdoor is ze ook wat minder onzeker en durft ze wat meer. Ze vonden het wel wat, die 2 kleine boeven!





Het was die dag lekker rustig, helemaal ideaal dus voor die kleintjes! Het was een leuk en gezellig uitje

Geen opmerkingen: