Vandaag hebben we de box opgeruimd, wat een ruimte zeg, heerlijk!! Straks als Danique jarig (geweest) is, over 3,5 weekjes dan maken we met de cadeautjes die ze krijgt echt een nieuw speelhoekje, een hoekje voor echte dreumes kindjes, en niet meer voor babytjes...ja, want dat is ze dan!
Danique gaat steeds meer ondernemen, ik heb haar zo al een aantal keer bij Gijs en Puck van het hok kunnen plukken, de boef!!

1 opmerking:
oh lekker bekkie zo weer vol lachend! En schattig ook dat hobbelpaard zeg! Lekker genieten meid, je mag er nog heel even "baby" noemen! (pixie noem ik ook nog steeds mijn babymeisje hoor ;-) )
Een reactie posten