Voor Danique hebben we meerdere keren het badje neergezet, zo ook vorige week toen mijn broertje Axel hier was, Danique vond het wel wat, al die aandacht. Ze is een echt gezelligheidsdier..ook op het KDV vind ze het heerlijk en heeft ze altijd een zwerm grote kindjes om zich heen hangen, ze geniet er kostelijk van :)
Sinds het staan en optrekken zo goed gaat ben ik wat rond gaan kijken op marktplaats voor een speeltafeltje om aan te staan, ik heb er een gevonden en deze kwam een weekje geleden binnen via de post. In het begin was het even aftasten, maar ondertussen weet Danique er wel raad mee en speelt er dan ook graag mee!
Maar na een lange warme dag vol leuke dingen, is het natuurlijk ook de bedoeling dat er wordt geslapen! Hoewel je vaak hoort dat baby's daar moeite mee hebben als het zo warm is, is dat bij ons kleintje niet zo! Zo lag ze van de week te slapen...
Nou ik ga nog even aan de gang, want omdat Tobias donderdag jarig was hebben wij vandaag een feestje! druk druk druk hier dus....

Geen opmerkingen:
Een reactie posten