Zo heeft Danique geleerd om zelf uit een tuitbeker te drinken, en ze is er trots op! Overal waar ze gaat spelen daar neemt ze haar beker mee naar toe..
Ook loopt Danique steeds makkelijker overal langs en sinds een weekje pakt ze over van de bank naar het tafeltje en terug. Vanochtend liep ze zomaar zo'n 10 stappen mee aan een handje en vanmiddag op het kdv deed ze 'per ongeluk' 2 stapjes los!
Ook het kruipen is al bijna verleden tijd, want Danique gaat het liefst de kamer rond als Mowgli (op handen en voeten en dr kontje in de lucht)...
Last but not least...Danique vind het geweldig als je liedjes voor of met haar zingt, sinds ze in haar handjes kan klappen zingen we dan ook regelmatig ' klap eens in je handjes' voor haar. Nu kan Danique ondertussen ook alle bewegingen mee doen, zo lief om te zien! Ze gaan nog niet altijd even goed in volgorde, maar ze doet zo haar best en zelfs voorop op de fiets oefent ze zich rot..hihi
Vorige week heerlijk genoten van het mooie weer bij mijn oma en Danique heeft zich prima vermaakt..
Bij oma lekker in dr bikini op het balkon in het badje spelen...
en stunten...

Geen opmerkingen:
Een reactie posten