Omdat we toch al in de buurt waren en wel ff lekker naar buiten wilden, zijn we landgoed Clingendeal in gegaan. Hier lekker een broodje gepicknickt, gewandeld, bij de geitjes gekeken en geschommeld in de speeltuin..




De foto's zijn niet al te best, want ze zijn genomen met onze telefoons (ik was vergeten de batterij van mn camera op te laden), maar desalniettemin wel erg leuk geworden!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten