Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 17 juli 2010

paarden taartje

Nog een taartje op bestelling tussendoor. Hij is voor 15 personen en gemaakt van chocolade cake met stukjes chocolade erdoor en gevuld met zelfgemaakte aardbeienjam en aardbeien toetje van mona. (op verzoek..)




Hoewel ik best een beetje opzag tegen het paard, vind ik hem toch best goed gelukt, al zeg ik het zelf! Bij deze zijn ook de drukke taartweken hier begonnen, want ik heb voor augustus 4 grote taarten op het programma staan..dus nu al vast zo veel mogenlijk voorbereidend werk...

Geen opmerkingen: