Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 1 november 2008

You're just a boy

Ik heb dit keer een LO gemaakt met veel gevoel, er is van de week iets voor gevallen waardoor deze tekst heel erg op terug spreekt, vandaar. Het is de tekst van het liedje 'If I were a boy' van Beyonce. Voor de rest vertel ik er niet al te veel over omdat dat een persoonlijke kwestie is. Ik heb voor de LO een wit vel cardstock als achtergrond genomen en hiervan de randjes versierd. De tekst heb ik geprint op het papier Periphery van Basic Grey, dit heb ik ook gebruikt als achtergrond. Van de Foto heb ik de randen bewerkt met een schuurpapiertje en 2 kleuren inkt. De hotfixswirl is hand-made, en die vind ik best goed gelukt! Voor de rest aangekleed met embellies om hem af te maken.


7 opmerkingen:

Hilde zei

Wat een mooie Lo Marije!
En altijd mooi als er een verhaal achter zit of het nu een fijn of minder fijn verhaal is......
En die swirl is erg goe gelukt moet ik zeggen!
Écht een mooie Lo!

Anoniem zei

Prachtig meis.
Je swirl is bijzonder goed gelukt...wow.....daar zal heel wat tijd in gezeten hebben!!!

Groetjes Jacqueline

Janine zei

Hij is prachtig Marije!!

Ik hoop ook dat het scrappen hiervan je ook echt een beetje helpt!

Anoniem zei

heel erg mooi gedaan wat goed dat je het op deze manier verwerkt hebt!positief of minder positief!je werk er wel aan!knap meid en die swirls helemaal te gek!

groetjes Pina

Anoniem zei

Waanzinnig mooi geworden en je hebt een stukje verwerking toegepast in je scrappen! Heel knap. Ik hoop dat je alles van van de week een plekje kunt geven!
Dikke knuf, je maatje!

ScrapEnjoy zei

Marije, wat een schitterend lootje heb je gemaakt en meis hou de herinnering vast.

vr.gr. Lilian

Bieke zei

Zoals iedereen hier al zegt, vind ook ik het een prachtige Lo. En die swirl is heel goed gelukt.