
WAUW!! Alweer heb ik de eer om een award te mogen ontvangen. Echt super blij ben ik, juist omdat ik de laatste tijd wat minder heb gescrapt en heb geblogd dat ik alsnog deze award verdien volgens Lilian, dank je wel!!
Nu komt het moeilijkste stuk, want bedenk maar eens even 5 mensen aan wie je deze blogaward door wilt geven! Jullie kunnen stuk voor stuk prachtig scrappen endaarom heb ik besloten dat iedereen deze award over mag nemen en op zijn/haar blog mag zetten want jullie verdienen hem!!

1 opmerking:
dankjewel lieve meid :D
Een reactie posten