Je kon werk in sturen wat je gemaakt had met papier van dit merk en dan kon
je eventueel uitgekozen worden, want elke vrijdag zetten ze iemand in de 'spotlights' voor een week, deze week was ik dus aan de beurt
Zoooo trots dat ik ben uitgekozen!!! :)
Hier kan je het terug zien, en laat gerust een berichtje achter
http://www.g45papers.com/blog/index.php

2 opmerkingen:
Wow, gefeliciteerd meis, en wel te recht hoor, je maakt altijd hele mooie dingen.
lieve groet Lilian
heel leuk, gefeliciteerd!!
groetjes sam
Een reactie posten