Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 9 januari 2009

WOEHOEEEE!!!

IK STA OP DE BLOG VAN GRAPHIC 45 MIJN MIJN WERK

Je kon werk in sturen wat je gemaakt had met papier van dit merk en dan kon
je eventueel uitgekozen worden, want elke vrijdag zetten ze iemand in de 'spotlights' voor een week, deze week was ik dus aan de beurt
Zoooo trots dat ik ben uitgekozen!!! :)

Hier kan je het terug zien, en laat gerust een berichtje achter

http://www.g45papers.com/blog/index.php




2 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wow, gefeliciteerd meis, en wel te recht hoor, je maakt altijd hele mooie dingen.

lieve groet Lilian

sam zei

heel leuk, gefeliciteerd!!
groetjes sam