Alles in de kleur limegroen en met de afbeelding van een lief zeehondje er op!!
Ondanks dat we het via marktplaats gekocht hebben ziet het er uit als nieuw..en ben ik er helemaal blij mee :)
Ook hebben we van mijn moeder en dus toekomstig oma nog een cadeautje gekregen! Een heel leuk setje met ballen die stuk voor stuk heel anders aanvoelen door de structuur of het gebruik van stofjes op de balletjes. Het is wel voor als het kindje wat groter is, maar ook die tijd komt er! Echt super lief!!

5 opmerkingen:
oh wat super! Gelijk heb je hoor, om het via MP te halen!
Hihi en "het" wordt dus nu al lekker verwend door oma! Leuk joh!
Geniet er maar lekker van!
Oh wat hebben jullie leuke spullen!!!!!!
super leuk zeg en een geweldige deal ook! veel plezier ermee! jij bent nog eerder klaar dan ik ;-)
Ben ook heeeeel blij dat je het verteld hebt, kan ik me niet meer per ongeluk verspreken hihihihi.
xxx
Geweldig meis......heerlijk he dat babyshoppen!
Hier heb ik net het badje en standaart naar zolder verhuisd!
Tis jammer dat je zo ver weg woont wnat ik heb nog een hele boel spullen!
Groetjes Jacq.
gefeliciteerd met je zwangerschap!!! geweldig!! En wat is je zwangerschaps bom mooi zeg!! ben heel benieuwd wat je er nog meer in gaat maken!
geniet ervan!
Een reactie posten