Mijn moeheid is gelukkig goed weggebleven, en ook ben ik weer opgeknapt van de keel en oorontsteking die ik afgelopen week had. Wat wel vervelend is, is dat ik last heb van mijn buik, een gevoel wat moeilijk uit te leggen is maar wat heel erg lijkt op een rommelend gevoel in je darmen/maag enz. Hierdoor kom ik heel slecht in slaap, zeker als ik s'nachts naar de wc ben geweest wat natuurlijk onvermijdelijk is hahaha!
Ik kreeg van Angela de tip om een voedingskussen te gebruiken omdat zij hier ook last van heeft (gehad), en die heb ik dus vandaag maar gekocht! Ik hoop dat ik dan vanaf nu weer wat lekkerder kan slapen :)
Ook mijn buikje groeit al aardig door! Ik maak elke 2 weken een foto zodat je goed het verschil kunt zien maar er ook weer niet al te lange tijd tussen zit, vandaag mocht ik dus weer en hieronder het resultaat:
Mijn shoppingdrang is jammer genoeg nog niet weg! haha, we hebben ondertussen al bijna de hele uitzet!! Vandaag hebben we buiten het voedingskussen en de hoes daarvoor nog wat beddengoed gekocht (lakentjes, dekentje, onderlakentjes, molton bedzeiltjes) en hydrofiele luiers. Zo komen we ook met de kleine dingen beetje bij beetje wel zover! Ook alle 'grote'dingen' schieten al lekker op! De kinderwagen krijgen we (gelukkig, want dat is een behoorlijk bedrag!) van mijn moeder en guus! Een ledikantje en commode had mijn tante nog staan en die mogen we gebruiken :) Een wipstoeltje, maxicosi, box met boxkleed zijn onderweg als het goed is...net als nog wat kleine dingen en een aankleedkussen, een boxzak voor speelgoed en van de gistere kwam ook de van de week bestelde draagzak/doek al binnen! We schieten zo dus al lekker op :)
Wel heel fijn hoor, want we moeten ook nog verhuizen en ik rond in juni mijn opleiding af dus dan hoeven we ons in iedergeval dan geen zorgen meer te maken om de baby-uitzet!
Tot snel weer!

9 opmerkingen:
Wat zal jij lekker slapen vannacht zeg!!! Heerlijk he al dat geshopt, oh en nou ben ik mijn foto vergeten vandaag :-( Ik ben nl in slaap gevallen op de bank hihi! Nou misschien lukt het nog even.
Lekker he dat we dan zo snel al klaar zijn? Moeten we straks weer wat anders te shoppen verzinnen pfff wat hebben we het zwaar hihih
xxx
ps geniet lekker van je spulletjes meid!
Leuk om te zien die buikfoto!
En geniet maar lekker van het shoppen!
Wat gaat de tijd rap he?
Zeker als je je ergens zo op verheugd en er zoveel mee bezig bent... Wat lijkt dat shoppen me heerlijk! Geniet er dus vooral van ;-)
Hopelijk ga je heerlijk slapen met de nieuwe voedingskussen! want slechte nacht rust is pas echt behoorlijk balen (weet er helaas alles van).
Groetjes Joyce
leuk om te lezen en te zien meis...je ziet inderdaad al dat er een hummeltje in je groeit...super!!
Leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien. :D
Waar naar toe ga je verhuizen eigenlijk? Je zit nu toch in L'dam?
xxx Sasz
Meis, goed te horen dat alles goed met je gaat, geniet van elk moment, wat voor dat je weet heb je je kleintje in je armen.
Lekker dat alles al klaar is, deed ik ook hoor, maar dat is voor mij alweer 38 jaar geleden.
Dus meis GENIETEN.
liefs Lilian
Hey meissie,
Leuk om weer een blogje te lezen :-D
Ik heb het Antoinette ook verteld vrijdag en die was ook onwijs blij voor je!!
Ik hoop echt dat je 7 feb komt, want wil die buik wel eens zien ;-)
Heb je al in je agenda gekeken??
Want Nadia en ik hebben dan wat voor je :-D Jeeeehhh mogen wij ook een keertje shoppen ;-)
Dikke kus en ik hoop dat je een beetje kan slapen vann8!
Deborah
Mooi buikje hoor!
Liefs Nicole
Hey Marije! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Geniet van je zwangerschap!
Een reactie posten