Voor de rest gaat het erg goed met mij, maar ja we zijn nu dan ook 12 weken zwanger en normaal gesproken gaat het 'het 2e trimester' (zoals ze dat zo mooi noemen) altijd een stuk beter. Nou heb ik over de eerste 3 maanden ook al niet te klagen dus ik ben heel benieuwd naar de volgende 3! Met natuurlijk het horen van het hartje (dat mogen we komende dinsdag komen doen), de 20 weken echo, en het aanzienlijk gaan groeien van mijn buik!
De box is van de week ook binnengekomen, ik heb al even gespiekt naar de kleur maar in ieder geval tot na de verhuizing blijft die in de doos. Ook de kinderwagen is ondertussen besteld en die zal over ongeveer 2,5 weken geleverd worden! Ik ben heeel benieuwd :)
Ook blijven de cadeautjes maar komen, van mijn collega Freya hebben we een heel lief knuffeldoekje (leeuwtje) gekregen en van de moeder van Tobias en zijn zusje een paar hele lieve dino slofjes! Ook jullie weer super bedankt!! De uk wordt nu al schandelijk verwend, dat merken jullie zeker wel..:P
Tot snel!

4 opmerkingen:
ohw wat schattig weer!! jij word maar lekker verwend zeg! hopelijk voel je je dan ook wat beter!
geniet er lekker van meid want echt het gaat zo snel!!!
xxx
Oh die slofjes!!!!!!!!!!
Wat schattig en dat leeuwendoekje is ook echt zo leuk!
Die kleine wordt echt verwend en jij ook!
Geniet lekker van je tweede trimester!
Kus Nicole
Ooooh.. die slofjes... GE-WEL-DIGG!!!! Echt super haha...
Super leuk zeg. Jullie ook een kleintje, gefeliciteerd. Veel plezier in je zwangerschap. Geniet ervan.
groetjes en misschien tot ziens,
Cynthia
Een reactie posten