Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 22 januari 2009

Shopvirussss

Aaaahhhhh wat is dit erg zeg! Ik ben echt zooo aangestoken door het baby shopvirus van Angela!! Maar ik vind het niet erg hoor...word er alleen maar heeeel vrolijk van!
Aangezien ik nog steeds ziek thuis ben, ondertussen gelukkig meer uitzieken als echt heel ziek zijn. Dus ik ben weer wat op de betere hand..

Van achter mijn laptoppie heb ik dus 2 toch wel grote bestellingen gedaan, eentje heeft Toob betaald, wat een lieve as pappie heh! En die andere betaal ik maandag want dan is het weer payday en ik had met mezelf afgesproken niks meer van dit salaris uit te mogen geven aan babystuff!! hihi Dus als het goed is komen er volgende week 2 super leuke bestellingen aan... :)

Ook heb ik gistere de kraamzorg geregeld, dus ook dat is helemaal rond..binnen 2-3 weken krijg ik bericht via de zorgverzekering. Ook heb ik meteen mn bevallingspakket aangevraagd van de zorgverzekering waar allemaal handige en leuke dingen inzitten en we in de 7e maand gaan ontvangen :D

1 opmerking:

Angela zei

ja hoor geef mij maar de schuld :p hihihi leuk he? dit is niet goed voor onze knip hoor als we elkaar zo op blijven heu'en hihihi maar zijn we wel snel klaar! ben heel benieuwd hoe jouw spul er allemaal uit ziet!
xxx