Ik ben ondertussen ook al bezig aan een soort zwangerschaps BOM, dus daar volgt binnenkort ook meer over!
zaterdag 17 januari 2009
my unborn child
Mijn eerste scrapsel over ons ongeboren kindje. Ik heb hem alweer even geleden gemaakt, maar omdat we nog wilde wachten het grote kleine nieuws te vertellen, kon ik dus ook dit minialbum nog niet laten zien! Ik heb hem gemaakt met Graphic 45 papier, en heb kant, bloemen, kleine roosjes en glossy spul gebruikt.
Ik ben ondertussen ook al bezig aan een soort zwangerschaps BOM, dus daar volgt binnenkort ook meer over!

.JPG)
.JPG)
Ik ben ondertussen ook al bezig aan een soort zwangerschaps BOM, dus daar volgt binnenkort ook meer over!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

11 opmerkingen:
Prachtig meis........de liefe waarmee je het hebt gemaakt straalt ervan af......we kunnen dus nog heel wat mooie dingen van je verwachten!!!!
Groetjes Jacq.
Heel erg mooi gemaakt!
Wat super om zo'n boekje te maken! :D
Gefeliciteerd!!!! En wat een super mooi albumpje heb je gemaakt! heel leuk! groetjes sam
ps: die lo heb ik gemaakt n.a.v. een sketch dus heb die vierkantjes ni zelf verzonnen :)
prachtig!
super!!!!
Schitterend en je hebt prachtig papier gebruikt
liefs Lilian
ik had het je al gezegd maar ik vind jouw boekje dus echt helemaal geweldig! ik kan niet wachten tot de rest af is! gezellig he zwangerschapskeuvelen? ;-)
xxx
wauw!! wat een gaaf album! Vind hem echt prachtig, mooie kleuren combi ook.
Nogmaals van harte gefeliciteerd! :-)
Groetjes Joyce
Wat een ontzettend schattig boekje heb je gemaakt meis.
Wat een superleuk boekje!
Prachtig boekje! Mooi op het karton en mooie kleuren!
Groetjes Boukje.
Een reactie posten