Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 17 januari 2009

my unborn child

Mijn eerste scrapsel over ons ongeboren kindje. Ik heb hem alweer even geleden gemaakt, maar omdat we nog wilde wachten het grote kleine nieuws te vertellen, kon ik dus ook dit minialbum nog niet laten zien! Ik heb hem gemaakt met Graphic 45 papier, en heb kant, bloemen, kleine roosjes en glossy spul gebruikt.

Ik ben ondertussen ook al bezig aan een soort zwangerschaps BOM, dus daar volgt binnenkort ook meer over!




11 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig meis........de liefe waarmee je het hebt gemaakt straalt ervan af......we kunnen dus nog heel wat mooie dingen van je verwachten!!!!

Groetjes Jacq.

Anoniem zei

Heel erg mooi gemaakt!
Wat super om zo'n boekje te maken! :D

sam zei

Gefeliciteerd!!!! En wat een super mooi albumpje heb je gemaakt! heel leuk! groetjes sam
ps: die lo heb ik gemaakt n.a.v. een sketch dus heb die vierkantjes ni zelf verzonnen :)

Anoniem zei

prachtig!

Janine zei

super!!!!

ScrapEnjoy zei

Schitterend en je hebt prachtig papier gebruikt

liefs Lilian

Angela zei

ik had het je al gezegd maar ik vind jouw boekje dus echt helemaal geweldig! ik kan niet wachten tot de rest af is! gezellig he zwangerschapskeuvelen? ;-)
xxx

Anoniem zei

wauw!! wat een gaaf album! Vind hem echt prachtig, mooie kleuren combi ook.

Nogmaals van harte gefeliciteerd! :-)

Groetjes Joyce

tamara zei

Wat een ontzettend schattig boekje heb je gemaakt meis.

Inge zei

Wat een superleuk boekje!

Boukje zei

Prachtig boekje! Mooi op het karton en mooie kleuren!
Groetjes Boukje.