Vandaag hebbe we via marktplaats een Angelsound doppler gekocht, dit is een apparaatje waarmee je naar het hartje, en als het kindje wat groter is ook naar de bewegingen van je kindje kunt luisteren!! Gaaaf!! Vanaf over ongeveer een weekje zouden ook wij dus gewoon elke dag even naar ons kindje kunnen luisteren :D
Met mij gaat het qua zwangerschap nog steeds erg goed, de moeheid blijft redelijk weg en ook heb ik nog geen misselijk uurtje gehad..YEAH!! Ennuh, beeb zit nog waar die hoort te zitten! hahaha
Jammer genoeg ben ik vannochtend wel voor mezelf naar de huisarts geweest, en kwam jammergenoeg thuis met de diagnose oor en keelontsteking! Gelukkig was er ondanks mijn zwangerschap toch wel iets van medicijnen wat ik in mocht nemen, dus nu maar hopen dat ik me snel wat beter voel!
Nog steeds krijgen we van alle kanten cadeautjes en kaarten!! Echt zoo onwijs lief, en met elk cadeautje zijn we weer net zo blij, heerlijk! Dat is toch wel echt iets opbeurends na al die weken moeheid en energieloos-heid! Een van de leuke kanten van het zwanger zijn :D
Tot snel wel!
maandag 19 januari 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

4 opmerkingen:
Leuk dat jullie zo'n apparaatje hebben om de beeb te kunnen horen!! Lijkt me zo bijzonder!
Geniet van jullie zwangerschap!
En leuk om af en toe eens wat zwangerschapsnieuws te kunnen volgen :-)
Groetjes Joyce
super leuk en lekker van genieten, is echt heel leuk, die van mij schopt steeds tegen de doppler aan als je luisterd, die is nu al een drukteschoppertjes dus!
xxx
fijn dat je je eigen nog zo goed voelt en geen last hebt van de bekende zwangerschaps kwaaltjes. Leuk dat je zo'n apparaatje hebt! groetjes sam
Lijkt mij leuk zo'n apparaartje, had je niet in mijn tijd, wat is er veel veranderd, wel tengoede.
Lekker genieten meis.
Enne voor de a.s. moeder heb ik op mijn blog weer een Award voor je, je verdient het.
liefs Lilian
Een reactie posten