Eindelijk hoef ik niet meer mijn mond te houden en mag ik het aan jullie allemaal
vertellen: Ik ben zwanger!!
Tobias en ik wilde even de 2e echo afwachten om te kijken of alles goed was, en dat was zo, dus nu kunnen we het iedereen vertellen! We zijn nu bijna 10 weken zwanger en uitgerekent op 16-08-2009, de verjaardag van mijn moeder.
Op de 2e echo konden we goed zien hoe hard ons kindje gegroeid was, en hoe het hartje klopt! Er waren nu ook duidelijk armpjes en beentjes te zien en het kindje bewoog al behoorlijk, dus dat beloofd wat!
Met mij gaat alles goed, op de moeheid na heb ik eigenlijk geen last van zwangerschapskwaaltjes! Ben gelukkig heel niet misselijk of ziek geweest.
Mijn buik begint al aardig te groeien en ik kan dan ook nog maar 1 van mijn gewone broeken aan...
Ondertussen ben ik ook alweer langzaam aan de scrap, waar mijn hoofd echt een aantal weken totaaaal niet naar gestaan heeft! maar ook dat komt alweer een beetje op gang..
Via deze blog zal ik jullie een beetje op de hoogte houden over mijn zwangerschap!
De eerste echo bij 7,5 weken (30-12-2008):
Die zwarte vlek die je ziet is vruchtwater, het kindje zit tussen de 2 kruisjes en als je goed kijkt kun je zien dat aan de linkerkant het uiteinde puntiger is; dat zijn de billen. Rechts is het ronder, wat het hoofdje is. Het uitsteeksel in het midden is het hartje wat we ook hebben zien kloppen als een knipperlichtje!

Mijn buik een week geleden (10-1-2009):
Je begint al een kleine bolling te zien..
De 2e echo met 9,5 weken (13-1-2009):
Ook hier is het zwarte weer vruchtwater, het hoofdje ligt nog steeds rechts en het ruggetje tegen de onderkant van de foto. De uitsteekseltjes aan de bovenkant zijn armpjes en beentjes, die we ook al goed konden zien bewegen! Ook dit keer hebben we het hartje weer zien kloppen als een knipperlichtje. Wat is het hard gegroeid heh, in 2 weken!!

8 opmerkingen:
Gefeliciteerd!
Hoop dat alles goed mag gaan!
En jullie in augustus een heel lief klein kindje vast mogen houden!
Mooie echo's!
Nog eens van harte gefeliciteerd!
Ik hoop dat je een hele fijne en leuke zwangerschap te gemoet gaat.
En augustus is de perfecte maand om geboren te worden!
Van harte gefeliciteerd voor jullie allebei!!
Heerlijk he nu je het van de daken kan schreeuwen hihihi.
Ik vind de echo foto's geweldig...zo onvoorstelbaar he?
Nou je buikje begint idd te groeien!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en probeer vooral lekker te genieten van het zwanger zijn!
Meis dikke knuf
Jacq.
Ik zet het hier ook nog maar eens neer......
Van harte gefeliciteerd!
Gelukkig voel je je inmiddels al weer een beetje beter en ik hoop dat je vanaf nu gewoon lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap.
Liefs Nicole
Wowwwwwww, gefeliciteerd, meis wat heerlijk voor jullie, zorg goed voor jezelf en hoop dat je het als een fijne tijd kan herinneren.
liefs Lilian
Meid wat een enorme verrassing!! Nu snap ik je vermoeidheid en zo wel..van harte Marije!! Ik wens jou en Tobias een hele fijne gezonde zwangerschap, en ik hou je blog in de gaten hoor ;)
Awww gefeliciteerd!!!
Ik kan me nog herinneren dat we het daarover hadden toen in augustus!! haha.
Enne 16 aug is een mooie dag om geboren te worden. ;)
liefs Sasz
dat is super nieuws
wens jou en je vriend dan een leuke zwangerschap
en nog veel scrapplezier je maakt prachtige dingen
ga zeker nog is een kijkje komen nemen
Een reactie posten