Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 27 januari 2009

Jarig

Jaa, vandaag mijn laatste verjaardag met zijn 2tjes..wel raar hoor als je er zo over nadenkt! Een heleboel leuke cadeau's gekregen; geld, een naaimachine, scrapbook spulletjes, een badjas voor ons kindje en een muziekdoosje in een knuffeltje en dan nog een heleboel kaarten en knutsels van de kindjes op mijn werk! Echt super bedankt allemaal!!

Cadeautjes:


Knuffeltje met een muziekdoosje erin


Kikkerkoning(in) badjas


Vanavond zijn mijn opa en oma, moeder en Guus en Joost bij ons langsgeweest voor mijn verjaardag, echt vieren deed ik niet, omdat ik toch nog wel vrij snel heel moe ben, maar zo gezellig even wat drinken met zn alle vond ik toch wel erg gezellig!

Vandaag kwamen ook mijn bestellingen binnen! Die van de prenatal met daarin een wipstoeltje, een aankleedkussen wat kleine noodzakelijke spullentjes, 2 bijtringen en een boekje wat ook in bad kan. En de bestelling van babypark kwam ook vandaag aan met daarin een maxicosi, boxkleed, boxzak voor het speelgoed en 2 speelgoedjes! De box was er nog niet bij, maar de bestelling was dan ook in 2en opgestuurd dus wellicht komt die morgen..We wachten af!

De foto's zijn niet al te best (doordat t meeste nog in plastic zit), maar dit is een deel ervan:

Maxicosi, boxkleed, boxzak en speelgoed


Maxicosi


Speelgoed


Waar ik van de week klaagde over het slapen, ik had dan erg last van mijn buik was over na de tip van Angela door te slapen met een voedingskussen! Ik dacht waarom ook niet, dus ik zo'n kussen halen en dat gaat prima! Ik slaap weer heerlijk mijn nachten door (op het regelmatig plassen na:P mja dat hoort er nou eenmaal bij haha)

Tot snel weer!

6 opmerkingen:

Angela zei

wow wat een gave kadootjes en spulletjes heb je gekregen en besteld zeg! Die cabriofix is ook super schattig! Lekker verwend ben je weer!
Ennuh dat kussen is echt dé gouden tip die ik ook gekregen heb! ik slaap ondanks de buikpijn ook een stuk beter gelukkig!
xxx

Bieke zei

Wat leuk zeg. Erg leuke spulletjes.
Als er nog iets is wat je nodig heb, hier gaat al het babyspul weg.
Laat het dan even weten misschien heb ik het wel.

sam zei

nog van harte gefeliciteerd!! leuke spulletjes heb je gehad, super schattige badjas!! en je pakketjes zijn ook erg leuk.
groetjes sam

Anoniem zei

Wat een leuke spulletjes en gave kadootjes heb je gekregen!!!!!!

Je bent in elk geval lekker verwend op je verjaardag!
Kus Nicole

ScrapEnjoy zei

Marije, wat een leuke spulletjes, heb je mijn pbtje nog gekregen? anders denk je misschien, dat ik je verjaardag vergeten was???????
Je bent lekker verwend, leuk he al die spullen? meis geniet er van.

liefs Lilian

Anoniem zei

beetje laat, maar alsnog van harte gefelicteerd met je verjaardag!!!
Je bent flink verwend zo te lezen en zien, erg leuke cadeautjes heb je gekregen! Lijkt me best raar te weten dat het de laatste verjaardag met zijn 2tjes was! Maar vanaf volgend jaar wordt je waarschijnlijk met je verjaardag extra verwend met lieve cadeautjes van de kleine ;-)

Groetjes Joyce