Beter laat dan nooit, aangezien wij erg drukke dagen hebben gehad de afgelopen paar dagen pas nu een nieuwjaarswens voor iedereen!
Voor iedereen een heel gelukkig, liefdevol, gezond en goed nieuwjaar! Dat in 2010 maar alle wensen uit mogen komen..
Daarnaast hoop ik dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling gehad hebben. Wij in ieder geval wel, we hebben gezellig met Karlijn die bij ons was gegeten, spelletjes gedaan en tussendoor wat tv gekeken.
Om 12u geproost op een goed nieuwjaar en een rondje buiten gelopen. Danique was wakker en vond het vuurwerk helemaal leuk. Ze keek er met grote ogen naar! hihi maf kind! Dik ingepakt hebben we haar dan ook meegenomen, ons rondje lopen.
zondag 3 januari 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
hi!
Jij ook een heel goed, gelukkig en gezond 2010!
Liefs Nicole
Een reactie posten