Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 7 april 2010

1e paasdag

Beetje verlaat...alweer. *shame on me!* Maar goed, beter laat dan nooit en met al die drukte in mijn leven is het helaas even niet anders!

We hebben lekker genoten van de paasdagen. Vooral 1e paasdag hebben we lekker rustig aan gedaan, gezellig met z'n 3tjes ontbeten en een beetje rommelen in huis.

Danique had een cadeautje van opa Guus en oma Erna, het papier eromheen vond ze het mooist!


Tijdens het ontbijt heeft Danique wat nieuwe dingetjes, zoals hier op de foto een stukje ei maar dat viel nog niet echt in goede aarde


Haar fruit ging een stuk beter naar binnen! haha


Lekker spelen smiddags.



2e paasdaag moest Tobias werken.


Onverwachts zijn Danique en ik gezellig met Kim, Arno en Jason naar de kinderboerderij geweest (die foto's moet ik nog uitzoeken en komen wel in een volgend bericht). 'smiddags zijn mijn opa, oma, moeder en Guus gezellig thee komen drinken met een stukje van dit heerlijke zelfgemaakte
paastaartje.





Mijn moeder en Guus zijn ook nog blijven gourmetten. Een gezellige en geslaagde dag zo.

Geen opmerkingen: