Dit hello kitty taartje heb ik meer gemaakt om te oefenen met het maken van een puzzeltaartje. We hebben hem opgegeten toen mijn zusje Mandy gister bij ons was.
MAndy houd ook wel van een beetje bakken en had al marsepein in huis gehaald om eens een taartje te maken, maar eigenlijk wist ze niet zo goed waar ze moest beginnen. Gister middag hebben we dus samen taartjes gemaakt om haar zo een beetje te leren wat de bedoeling is. Het taartje met de eendjes is van haar, koekiemonster heb ik gefreubeld.
Ze zijn beide gevuld met een laagje bokkenpootjesvulling, een laagje aardbeien bessenjam en een laagje caramelpasta (dulche de leche)

1 opmerking:
leuke taartjes geworden zeg!
xxx
Een reactie posten