Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 19 april 2010

taartjes parade

Dit weekend heb ik een paar ieniemini taartjes gemaakt. Er gaan 4 stukjes per taartje uit. De eerste heb ik gemaakt voor mijn vriendinnetje Kim, zij is altijd zo enthousiast over mijn taartjes dus ik vond het wel zo leuk haar er ook eens een te laten proeven. Het is een simpel maar lief taartje geworden. Deze en de hello kitty is gevuld met een laagje lemoncurd, een laagje appelvlaaivulling met kaneel en een laagje citroenkwarktaart pudding. Lekker fris dus!



Dit hello kitty taartje heb ik meer gemaakt om te oefenen met het maken van een puzzeltaartje. We hebben hem opgegeten toen mijn zusje Mandy gister bij ons was.



MAndy houd ook wel van een beetje bakken en had al marsepein in huis gehaald om eens een taartje te maken, maar eigenlijk wist ze niet zo goed waar ze moest beginnen. Gister middag hebben we dus samen taartjes gemaakt om haar zo een beetje te leren wat de bedoeling is. Het taartje met de eendjes is van haar, koekiemonster heb ik gefreubeld.




Ze zijn beide gevuld met een laagje bokkenpootjesvulling, een laagje aardbeien bessenjam en een laagje caramelpasta (dulche de leche)

1 opmerking:

Angela zei

leuke taartjes geworden zeg!
xxx