Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 8 april 2010

fietsen

Jaa vandaag was het eindelijk zo ver (ik ben die tram zo zat om mee naar mn werk te gaan). Vandaag heb ik voor het eerst met Danique gefietst.
Vanochtend moesten we eerst naar het consultatiebureau, dat ging allemaal prima op de fiets dus konden we vanmiddag wel even langs mijn opa en oma op de fiets.


Bij het consultatiebureau was alles goed. Danique blijft een kleintje dus we moeten wel nog tussendoor een keer komen wegen of alles goed gaat. Ze woog nu 6950 gram en was 67,5 cm. Ze mag wel wat meer gaan eten, echte boterhammen in plaats van korstjes..zowel 'sochtends als tussen de middag en bij haar avond eten mag ze voortaan ook vlees.

Nou ik hoor mn kleine dame roepen in haar bed om eten dus ik ga haar even wat geven! tot later...

1 opmerking:

Angela zei

jaaaaa lekker fietsen! Heerlijk zo in het zonnetje met je bolletje en uit volle borst liedjes zingen héérlijk!!!
xoxo