Maar daarna ook lekker met papa knuffelen
En spelen..
En natuurlijk lekker 'chillen' in dr karretje!
Danique vond het wel wat al die voorbij wandelende mensen en ze gilde het dan ook regelmatig uit van plezier. Vandaag was ook goed te zien dat ze lekker de zon in haar gezicht had, dr gezichtje is al een beetje bruin geworden (beter als al dat rood bij mama....)

1 opmerking:
heerlijk meid, zo'n dag doet altijd goed he? Wat een schattige foto's van Danique!
Een reactie posten