Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 11 april 2010

genieten van de zon op Scheveningen

Het was zulk heerlijk weer dat wij de bus naar Scheveningen hebben gepakt om daar voor een aantal uurtjes lekker met onze luie kont op een terrasje te gaan zitten. Toen we aankwamen lag Danique te slapen en zo in dat zon heeft ze dat nog een behoorlijk poosje volgehouden.


Maar daarna ook lekker met papa knuffelen



En spelen..



En natuurlijk lekker 'chillen' in dr karretje!


Danique vond het wel wat al die voorbij wandelende mensen en ze gilde het dan ook regelmatig uit van plezier. Vandaag was ook goed te zien dat ze lekker de zon in haar gezicht had, dr gezichtje is al een beetje bruin geworden (beter als al dat rood bij mama....)

1 opmerking:

Angela zei

heerlijk meid, zo'n dag doet altijd goed he? Wat een schattige foto's van Danique!