Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 23 april 2010

de afgelopen tijd..

..hebben we weer een hoop leuke dingen gedaan! Zo zijn we weer wezen zwemmen..voor het eerst ook met papa erbij. Danique vond dat wel gezellig en gierde het uit!




We zijn gezellig met Kim en Jason wezen lunchen en naar de dierenweide geweest.


En nu met het mooie weer kunnen we ook heerlijk buiten spelen. Mama heeft een blauwe schelp gekocht, waardoor Danique haar speelgoed niet meteen beneden ligt en ze dus nu ook lekker op het balkon in het zonnetje een beetje kan spelen



Ik zal dit weekend ook de 8 maanden 'shoot' er op zetten, en ons uitstapje met opa! Maar nu eerst is mn biscuit aan de beurt, aangezien ik een opdracht-taartje heb voor zondag als mn neefje jarig is.

Geen opmerkingen: