Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 25 april 2010

Taart voor Rick

Voor vandaag had ik de opdracht gekregen een taart te maken voor mijn neefje zijn 9e verjaardag. Hij zit op de scouting en houd erg van hutten bouwen en ravotten, of ik daar iets mee kon..nou moet lukken toch?
Ik heb heel wat gedoe gehad met de hut, maar het is me gelukt! Het taartje heeft 3 lagen vulling. De eerste laat is door mijn oma gemaakte aardbeien bessenjam, de tweede laag is slagroom met verse stukjes aardbei en de derde laag was aardbeienkwarktaart vulling. Een erg lekkere frisse vulling. Welke erg in de smaak viel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat ben jij toch creatief joh, ik vind het elke keer geweldig om weer te zien welke taarten je nu weer in elkaar gezet hebt. Zal wel veel tijdin gaan zitten he.
groetjes katelijne

Angela zei

kehb je hier nog heel niet gemeld dat ik de taart echt leuk gevonden vindt! knap gedaan hoor weer!