Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 30 april 2010

sprongetje

Of eigenlijk kan ik beter 'sprong' zeggen! Jeetje wat gaat dat kleine meisje van ons hard zeg deze week! Vorige week is ze wat ziekjes geweest, maar sinds ze opgeknapt is kan ze ineens een heleboel nieuwe dingen..
Apentrots ben ik er op dat ze sinds zaterdag 'mama' zegt!! Het komt er meestal nog uit als 'humamama' maar Danique oefent zich een slag in de rondte. Naast haar ge-'humamama' gaat ze steeds meer klanken gebruiken.

Ook zat onze kleine dame dinsdag avond ineens op haar knieƫn in de box, ze had zichzelf vanuit zit opgetrokken op haat knietjes!! En mooi dat ze het vond!



Sindsdien is ze steeds meer aan het proberen ook andere bewegingen te maken en kijken waar ze allemaal kan komen..ook het kruipen gaat steeds beter, haar beentjes willen wel, nou haar armpjes nog!

Wat een heerlijk ding is ze toch! Ze doet het zo goed, en we zijn zooo trots op haar :) *zucht* Wat ben ik toch verliefd op mn eigen lieve kleine poppetje <3

1 opmerking:

Angela zei

hahaha zo herkenbaar!!! precies zoals pix het ook deed allemaal, ook eerst hummamaaa idd. Was ze dus toch ziek van het sprongetje, arm schaapje, maar moet je eens kijken wat je nu weer er voor terug krijgt!
xxx