Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 7 april 2010

kinderboerderij

Onverwachts zijn Danique en ik op tweede paasdag met Arno, Kim en Jason gezellig gaan wandelen naar de kinderboerderij hier in Voorburg. Het was gelukkig droog en niet zo koud, dus we hebben lekker genoten van de wandeling en het buiten zijn. Er waren ook weer allemaal jonge dieren; cavia's en kuikentjes. En dit keer waren de geitjes ook nog buiten.
Hier onder een kleine impressie van ons bezoekje aan de kinderboerderij








Geen opmerkingen: