Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 11 april 2010

weer 2 taartjes

Ik ben weer lekker aan de knutsel geweest. Een taartje/bloembakje voor onszelf, gewoon omdat hij nog op mijn varlanglijstje stond om een keer te maken. Hij is lekker vrolijk en kleurrijk geworden.


Gevuld met zelfgemaakte dulche de leche (caramelpasta) en pralinebavaroise, machtig maar wel errug lekker!


Ook heb ik voor mijn moeder en Guus een taartje gemaakt. Zij hebben een huis gekocht en dat was wel een taartje waard om ze daar veel geluk te wensen. Er zijn wel wat verbeterpuntjes zoals de letters, echt makkelijk gaat dat niet om die te spuiten met royal icing, maarja..volgende keer beter dan maar!



Hij is overigens gevuld met een laagje ananasjam, partjes manderijn en een laagje passievruchtenbavaroise.

1 opmerking:

Angela zei

deze zijn gaaf zeg, vooral het tonnetje vind ik super, de andere is knap gedaan!