Gevuld met zelfgemaakte dulche de leche (caramelpasta) en pralinebavaroise, machtig maar wel errug lekker!
Ook heb ik voor mijn moeder en Guus een taartje gemaakt. Zij hebben een huis gekocht en dat was wel een taartje waard om ze daar veel geluk te wensen. Er zijn wel wat verbeterpuntjes zoals de letters, echt makkelijk gaat dat niet om die te spuiten met royal icing, maarja..volgende keer beter dan maar!
Hij is overigens gevuld met een laagje ananasjam, partjes manderijn en een laagje passievruchtenbavaroise.

1 opmerking:
deze zijn gaaf zeg, vooral het tonnetje vind ik super, de andere is knap gedaan!
Een reactie posten