Naast op handen en knieƫn heen en weer wiebelen (vooruit komen lukt nog niet) probeert Danique het ook uit op handen en voeten, en dan vooral met haar billen in de lucht! haha
De afgelopen week is Danique een beetje ziek geweest, koorts en ook nog overgeven. Gelukkig is ze ondertussen wel weer helemaal op geknapt. We hebben haar ook nog laten wegen, dat 'moest' van het consultatiebureau om haar een beetje in de gaten te houden..maar mevrouwtje groeit nog steeds niet zo hard, 7100 gram was ze nu. Ze eet ondertussen wel zo goed als met de pot mee, boterhammen, fruit, koekjes ed, aardappels/groente/vlees en een toetje toe over het algemeen gaat alles zo naar binnen, ze geniet er echt van. Daarnaast geef ik Danique nog volledig borstvoeding en krijgt ze nog 5 voedingen bij mij. Best een beetje trots ben ik daar op!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten