Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 3 juni 2008

2 nieuwe LO'tjes

Weer 2 nieuwe lay outs van mij, ze zijn beide van onze Bibi, ze is ondertussen alweer 10 weken oud en groeit als kool! Leuk om te zien hoor..:) Ze is echt een schatje en ook echt super nieuwsgierig, ze hobbelt dan ook graag rond door de kamer!




6 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk Marije, wat een lief konijntje is dat toch.
Lekker frisse kleurtjes heb je gebruikt.
Marjolijn.

Ellen zei

hele mooie layouts,leuk bedacht om je journaling binnen de accolade te doen.
de combinatie stipjes en steentjes staat ook mooi

Anoniem zei

Ohh wat een prachtige lootjes Marije. En lieff die foto van je nijn!

Groetjes, Nic

Janine zei

Wat een leuke Lo-tjes en wat een schattje *sob* Zo lekker eigenwijs met dat ene oor...en zo ontzettend herkenbaar languit in de kooi hihih :)

ScrapEnjoy zei

Zo Marije, daar heb jeeen werk van gemaakt, goed geslaagd, lief he Bibi.

vr. gr. Lilian

Anoniem zei

Wat een schattige LO`s !
Kan ook niet anders met zo`n lief konijn !