Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Weer 2 nieuwe lay outs van mij, ze zijn beide van onze Bibi, ze is ondertussen alweer 10 weken oud en groeit als kool! Leuk om te zien hoor..:) Ze is echt een schatje en ook echt super nieuwsgierig, ze hobbelt dan ook graag rond door de kamer!
6 opmerkingen:
Anoniem
zei
Leuk Marije, wat een lief konijntje is dat toch. Lekker frisse kleurtjes heb je gebruikt. Marjolijn.
6 opmerkingen:
Leuk Marije, wat een lief konijntje is dat toch.
Lekker frisse kleurtjes heb je gebruikt.
Marjolijn.
hele mooie layouts,leuk bedacht om je journaling binnen de accolade te doen.
de combinatie stipjes en steentjes staat ook mooi
Ohh wat een prachtige lootjes Marije. En lieff die foto van je nijn!
Groetjes, Nic
Wat een leuke Lo-tjes en wat een schattje *sob* Zo lekker eigenwijs met dat ene oor...en zo ontzettend herkenbaar languit in de kooi hihih :)
Zo Marije, daar heb jeeen werk van gemaakt, goed geslaagd, lief he Bibi.
vr. gr. Lilian
Wat een schattige LO`s !
Kan ook niet anders met zo`n lief konijn !
Een reactie posten