Verder heb ik niet echt veel geblogd omdat ik het onwijs druk had, ik ben deze week begonnen op mijn 'nieuwe' job en dat vraagt ook heel wat tijd. Ik heb ook niet echt veel kunnen srappen, veel te druk met andere dingen. Hopelijk kan dat nu wel weer wat meer!
zaterdag 7 juni 2008
Overslagboekje Tobias en Marije
Alweer 2 jaar samen, een hoop foto's maar geen boekje echt van ons samen..nu wel dus! Het boekje had ik een poosje geleden bij Barbara gemaakt, maar ik wist nog niet wat voor foto's ik er in wilde hebben. Ik heb de leukste foto's van Toob en mij samen van de afgelopen 2 jaar nu verwerkt in dit boekje!
Verder heb ik niet echt veel geblogd omdat ik het onwijs druk had, ik ben deze week begonnen op mijn 'nieuwe' job en dat vraagt ook heel wat tijd. Ik heb ook niet echt veel kunnen srappen, veel te druk met andere dingen. Hopelijk kan dat nu wel weer wat meer!
.JPG)
Verder heb ik niet echt veel geblogd omdat ik het onwijs druk had, ik ben deze week begonnen op mijn 'nieuwe' job en dat vraagt ook heel wat tijd. Ik heb ook niet echt veel kunnen srappen, veel te druk met andere dingen. Hopelijk kan dat nu wel weer wat meer!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

5 opmerkingen:
Wat een gaaf boekje is dat geworden!! Erg leuk gedaan en het papier is ook eg mooi.
Ik had hem gisteren voor een deel al in het echt mogen bewonderen en hij is supergaaf!!!!!!!!!!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
Wat een knap boekje is dat geworden! Heel mooi gedaan.
Erg leuk boekje, prachtig.
gr. Lilian
Wat gaaf!!!! Echt heel leuk gedaan!!! Leuk papier is dat he? :P
Een reactie posten