Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 7 juni 2008

Overslagboekje Tobias en Marije

Alweer 2 jaar samen, een hoop foto's maar geen boekje echt van ons samen..nu wel dus! Het boekje had ik een poosje geleden bij Barbara gemaakt, maar ik wist nog niet wat voor foto's ik er in wilde hebben. Ik heb de leukste foto's van Toob en mij samen van de afgelopen 2 jaar nu verwerkt in dit boekje!

Verder heb ik niet echt veel geblogd omdat ik het onwijs druk had, ik ben deze week begonnen op mijn 'nieuwe' job en dat vraagt ook heel wat tijd. Ik heb ook niet echt veel kunnen srappen, veel te druk met andere dingen. Hopelijk kan dat nu wel weer wat meer!















5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gaaf boekje is dat geworden!! Erg leuk gedaan en het papier is ook eg mooi.

Anoniem zei

Ik had hem gisteren voor een deel al in het echt mogen bewonderen en hij is supergaaf!!!!!!!!!!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl

Bieke zei

Wat een knap boekje is dat geworden! Heel mooi gedaan.

ScrapEnjoy zei

Erg leuk boekje, prachtig.

gr. Lilian

Janine zei

Wat gaaf!!!! Echt heel leuk gedaan!!! Leuk papier is dat he? :P