Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 19 juni 2008

Design Team

Sommige van jullie weten het al, ik ben gestopt met het Design team van
Scraptstisch (www.sraptastisch.nl) Ik twijfelde al even maar heb nu dan toch de beslissing genomen.

Ik blijf natuurlijk nog wel op het forum actief en gezellig mee kletsen!

1 opmerking:

Anoniem zei

heel jammer natuurlijk, maar je zult de beslissing weloverwogen hebben genomen...gelukkig blijf je wel lekker meekletsen :D

Groetjes
ria