Sommige van jullie weten het al, ik ben gestopt met het Design team van
Scraptstisch (www.sraptastisch.nl) Ik twijfelde al even maar heb nu dan toch de beslissing genomen.
Ik blijf natuurlijk nog wel op het forum actief en gezellig mee kletsen!
donderdag 19 juni 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
heel jammer natuurlijk, maar je zult de beslissing weloverwogen hebben genomen...gelukkig blijf je wel lekker meekletsen :D
Groetjes
ria
Een reactie posten