Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 23 juni 2008

zondag 22-6

Zo, ik had een weekje niet gescrapt omdat ik het zo druk had. Gisteren kwam dus in een keer alles uit mijn handen! Ik had deze LO eigenlijk gemaakt voor een wedstrijd, (www.scraptastisch.nl) alleen las ik toen ik al een heel eind opweg was dat de hoofdkleuren zwart/wit/grijs moesten zijn...dat is bij mij niet echt terug te zien! hahaha dus hou ik hem lekker voor mezelf! Voor Anne, mijn beste vriendinnetje heb ik een hanger gescrapt, hij is gemaakt van bierviltjes, en aan elkaar geknoopt met lintjes. De foto's hebben we gemaakt vorige week bij het Sara Bareilles concert! Ik ben benieuwd wat ze ervan vind!
Voor mezelf heb ik een blikje gescrapt met een foto van Anne en mezelf. Ik bedacht me toen ik die hanger maakte, dat ik eigenlijk helemaal (op een paar LOtjes na) niks had met foto's van mij en mijn beste vriendinnetje! Nou hebben we ook niet heel veel foto's maar dat komt omdat ik haar ook niet zo veel zie! haha (voor de mensen die het nog niet wisten, ze woont/studeert in Amerika)




Ook heb ik De CJ voor Debby gistere gescrapt, maar daar heb ik nog geen foto's van..Nog heel even geduld (ja ja ik weet dat ik vloek) dus!



8 opmerkingen:

Angela zei

meid wat een superlootje en foto! erg mooi, eentje om op te hangen denk ik zo!
Anne zal vast blij zijn met haar kadootje!
xxx

Anoniem zei

Leuk gedaan Marije, ook dat blikje en de deurhanger. Jij gaat echt als een speer!
groetjes MArjolijn.

Janine zei

Wat een leuk kadootje zal dat zijn!! Super!!!

Je LO vind ik erg mooi, mooie foto ook!!

TOP!!!
Liefs,

Anoniem zei

Maar goed dat je je LO weer uit de prullenbak hebt gehaald hihihi.
Ik vind hem namelijk super, je swirl is echt GE-WEL-DIG!

Je hanger en je blikje trouwens ook hoor!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl

Bieke zei

Jij hebt lekker bezig geweest. Mooie lo en een fantastisch r hanger. Ben al benieuwd naar mijn CJ.

Liefs Debby.

Anoniem zei

Hey Marije...wat een gave dingen heb je weer gemaakt joh! Die slinger vind ik heel lief...
groetjes
Ria

Anoniem zei

Heel mooi lootje, gelukkig weer uit de prullenbak gehaald :)
Je hanger van bierviltjes vind ik ook erg mooi, leuk aandenken voor je vriendin als die weer naar Amerika gaat.
Groetjes Jenny

Anoniem zei

Ohh meis wat een leuke dingen heb je gemaakt! Je lootje en foto zijn super!! En het cadeautje en het blikje zijn ook helemaal geweldig!! leuke foto's ook! Je bent goed bezig geweest he ;-)