zaterdag 28 juni 2008
hanger en LO
Zo ik heb al even niks meer van mezelf laten horen, door de weeks heb ik het vaak zo druk dat ik bijna niet aan scrappen toe kom, helaas..Toch heb k deze week nog best heel wat kunnen doen, ik heb een hanger afgemaakt van mij lieve diertjes en vanochtend een LOtje in elkaar geflanst! Ook ben ik bezig met een BOM (book of me) welke af is op de journaling na. Ik zal deze binnenkort ook eens 'showen'.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

9 opmerkingen:
Je bent aan het freestylen geslagen!!!! Wat gaaf!
Ik vind je LO weer heel erg mooi en de hanger heb ik in het echt gezien, die is echt super!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
Ooohh wat gaaf!
De hanger is erg leuk, zoiets wil ik denk ik ook proberen te maken van mijn kleine muppets!
En dat lootje, wat gaaf zeg! Heerlijk frisse kleurtjes en die bloem en swirl zijn super.
wat leuk weer! wat een goed idee die hanger! ik ben ook bezig met zoiets, maar dan voor aan de muur!
xxx
Wat gaaf zeg, die hanger is heel leuk gevonden en een mooi Lootje.
Liefs Debby
super!! die hanger is echt een topidee...die ga ik misschien wel eens pikken :P
je LO is ook erg mooi!!
Leuk gedaan en wat een idee die hanger zo.
Je lootje vind ik heel erg mooi geworden. Leuke foto ook, die zal je wel heel dierbaar zijn.
Groetjes Marjolijn.
Gaaf die hanger met je beestjes.
je lo vind ik erg mooi.
Leuke foto, mooie kleuren en je swirl is gaaf.
Groetjes Jenny
Wat leuk zeg!
Dat lootje vind ik echt gaaf geworden!
Vooral die gehaakte bloem, super!
Ik heb er hier ook een paar liggen, maar nog niks mee gedaan!
Ook de hanger, super!
Groetjes Inge
Hoi Marije!
Ga je even kijken op mijn blog, ik heb een verrassing voor je, alvast gefeliciteerd!!
liefs
Ria
Een reactie posten