Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 19 juni 2008

nieuwe scrapplek!

Gistere avond ben ik samen met Nicole naar de Ikea geweest en heb daar 2 kasten gekocht. En allemaal leuke doosjes en mandjes voor m'n spulletjes. Vannacht tot laat en vanochtend afgemaakt de kasten in elkaar gezet. Daarna ben ik al mijn spullen gaan uitzoeken en opruimen Nu is alles eindelijk ingericht en naar mijn zin. Ik ben echt blij met m'n nieuwe scrapplekkie! en het geeft een heerlijk op geruimd gevoel...



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw wat een gave kast en wat ziet het er zo leuk uit

Anoniem zei

Jemig!!!!!!!!!
Er ligt gewoon helemaal niets mee rop je tafel en nu pas zie ik dat je een hele mooie donkere tafel hebt!

Lekker dat het weer zo netjes is!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops

Anoniem zei

Dat ziet er leuk uit marije....netjes ook, heb je allebei de kasten vol met spullen?? kon je alles kwijt? ...toevallig ben ik vanmiddag ook als een witte tornado even door de kamer op zolder gehuppeld..ziet er weer toonbaarder uit, nog niet helemaal uitgezocht.

groetjes
ria

Anoniem zei

Mooie scrapplek heb je Marije.
Lekker hoor een eigen plekkie.

Scrapgroetjes Jenny

Angela zei

wow dat ziet er super netjes en mooi uit! Geweldig

ScrapEnjoy zei

Dat ziet er leuk uit, netjes hoor, heb ook mij kamer opgeruimd en wat spullentjes gekocht, maar niet zo mooi als jij.
Genieten dus.

gr.Lilian

Anoniem zei

Wat een superleuke kast!
Ziet er netjes uit zo!

Groetjes Inge