donderdag 19 juni 2008
nieuwe scrapplek!
Gistere avond ben ik samen met Nicole naar de Ikea geweest en heb daar 2 kasten gekocht. En allemaal leuke doosjes en mandjes voor m'n spulletjes. Vannacht tot laat en vanochtend afgemaakt de kasten in elkaar gezet. Daarna ben ik al mijn spullen gaan uitzoeken en opruimen Nu is alles eindelijk ingericht en naar mijn zin. Ik ben echt blij met m'n nieuwe scrapplekkie! en het geeft een heerlijk op geruimd gevoel....JPG)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

7 opmerkingen:
Wauw wat een gave kast en wat ziet het er zo leuk uit
Jemig!!!!!!!!!
Er ligt gewoon helemaal niets mee rop je tafel en nu pas zie ik dat je een hele mooie donkere tafel hebt!
Lekker dat het weer zo netjes is!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops
Dat ziet er leuk uit marije....netjes ook, heb je allebei de kasten vol met spullen?? kon je alles kwijt? ...toevallig ben ik vanmiddag ook als een witte tornado even door de kamer op zolder gehuppeld..ziet er weer toonbaarder uit, nog niet helemaal uitgezocht.
groetjes
ria
Mooie scrapplek heb je Marije.
Lekker hoor een eigen plekkie.
Scrapgroetjes Jenny
wow dat ziet er super netjes en mooi uit! Geweldig
Dat ziet er leuk uit, netjes hoor, heb ook mij kamer opgeruimd en wat spullentjes gekocht, maar niet zo mooi als jij.
Genieten dus.
gr.Lilian
Wat een superleuke kast!
Ziet er netjes uit zo!
Groetjes Inge
Een reactie posten