Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 17 juni 2008

maandag 16 juni

Gistere avond ben ik samen met Anne naar het concert van Sara Bareilles (van het liedje Love song) geweest! en het was echt super! We stonden bijna vooraan, onze favo songs zijn gezongen en we hebben natuurlijk heel hard meegezongen (nouja gezongen...) Het was echt een super avond, of hoe Anne dat zegt; AMAZING!!!

Deze box, is eigenlijk bedoeld om LO's in te bewaren als je ze ophangt, zodat ze niet lelijk worden. Ik vond het leuker om de box zelf te scrappen. Ik heb hem eerst helemaal wit geschilderd en met pearl glimmermist bewerkt zodat hij een mooi parelmoer glansje heeft. De boxen worden in de webwinkel van Nicole (www.scrapaddiction.nl) verkocht waar ondertussen ook mijn gescrapte box als voorbeeldje te zien is!! ik ben er helemaal trots op en liep gistere zelfs stralend door het huis :) voor degene die het willen zien..
http://www.scrapaddiction.nl/?menu=article&categoryID=136771&articleID=2145415

Ook heb ik gistere de Juni SWAP van het Scrapfever forum gemaakt, dit keer had ik de eer om een LO'tje voor Ilonka (scrapbeagle) te maken. Ze heeft hem nog niet gezien, dus ik ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

gave box Marije! Leuk ideetje ook ipv een album eens....om te geven of zo...super.
Groetjes
Ria

Anoniem zei

Ik vind de box AMAZING!!!!!!!!!
Daarom staat deze foto nu ook in de winkel!

Enne...........Ilonka is vast en zeker heel blij met de LO die je voor haar hebt gemaakt!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl

Anoniem zei

Ooh meis wat is ie gaaf zeg!!!
Vind hem echt prachtig! Mooie kleurtjes, mooie indeling, alles past perfect bij elkaar! Super!