leuke dag van gemaakt! Eerst zijn van naar Sraptacular in Leimuiden geweest en de nodige inkopen gedaan. Daarna heerlijk gelunched bij Nicole thuis. En aan de scrap. Ik heb dit (al zeg ik het zelf) leuke miniboekje gemaakt. De foto's die er in zitten zijn gemaakt tijdens het verzinnen en proberen van nieuwe ijscoupes op mijn werk, vorige week. Tussendoor hebben Nicole en ik natuurlijk voor haar zoontje Cas gezorgd en als avond eten hebben we maar een pizza laten bezorgen! We hebben dus echt een super dag gehad! ennnn...een hoop gescrapt!
maandag 16 juni 2008
Croppen bij Nicole
Afgelopen zaterdag ben ik bij Nicole wezen scrappen, we hebben er op z'n zachtst gezegd een
leuke dag van gemaakt! Eerst zijn van naar Sraptacular in Leimuiden geweest en de nodige inkopen gedaan. Daarna heerlijk gelunched bij Nicole thuis. En aan de scrap. Ik heb dit (al zeg ik het zelf) leuke miniboekje gemaakt. De foto's die er in zitten zijn gemaakt tijdens het verzinnen en proberen van nieuwe ijscoupes op mijn werk, vorige week. Tussendoor hebben Nicole en ik natuurlijk voor haar zoontje Cas gezorgd en als avond eten hebben we maar een pizza laten bezorgen! We hebben dus echt een super dag gehad! ennnn...een hoop gescrapt!

leuke dag van gemaakt! Eerst zijn van naar Sraptacular in Leimuiden geweest en de nodige inkopen gedaan. Daarna heerlijk gelunched bij Nicole thuis. En aan de scrap. Ik heb dit (al zeg ik het zelf) leuke miniboekje gemaakt. De foto's die er in zitten zijn gemaakt tijdens het verzinnen en proberen van nieuwe ijscoupes op mijn werk, vorige week. Tussendoor hebben Nicole en ik natuurlijk voor haar zoontje Cas gezorgd en als avond eten hebben we maar een pizza laten bezorgen! We hebben dus echt een super dag gehad! ennnn...een hoop gescrapt!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

6 opmerkingen:
Leuk dat jullie zo lekker gefreubeld hebben, ziet er goed uit.
gr. Lilian
Wat een gaaf, lief albumpje heb je gemaakt!!! helemaal super! Welke papier lijn heb je er voor gebruik?
Wat een superleuk albummetje heb je weer gemaakt!
Groetjes Inge
superleuk bummetje!!! :)
Zo dat lijkt meer op een feestje, leuk bummetje.
Marjolijn.
Het was inderdaad een superdag zaterdag!
Moeten we snel weer eens over doen....
Kus Nicole
Een reactie posten