Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 16 juni 2008

Croppen bij Nicole

Afgelopen zaterdag ben ik bij Nicole wezen scrappen, we hebben er op z'n zachtst gezegd een
leuke dag van gemaakt! Eerst zijn van naar Sraptacular in Leimuiden geweest en de nodige inkopen gedaan. Daarna heerlijk gelunched bij Nicole thuis. En aan de scrap. Ik heb dit (al zeg ik het zelf) leuke miniboekje gemaakt. De foto's die er in zitten zijn gemaakt tijdens het verzinnen en proberen van nieuwe ijscoupes op mijn werk, vorige week. Tussendoor hebben Nicole en ik natuurlijk voor haar zoontje Cas gezorgd en als avond eten hebben we maar een pizza laten bezorgen! We hebben dus echt een super dag gehad! ennnn...een hoop gescrapt!






6 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Leuk dat jullie zo lekker gefreubeld hebben, ziet er goed uit.

gr. Lilian

Anoniem zei

Wat een gaaf, lief albumpje heb je gemaakt!!! helemaal super! Welke papier lijn heb je er voor gebruik?

Anoniem zei

Wat een superleuk albummetje heb je weer gemaakt!

Groetjes Inge

Janine zei

superleuk bummetje!!! :)

Anoniem zei

Zo dat lijkt meer op een feestje, leuk bummetje.

Marjolijn.

Anoniem zei

Het was inderdaad een superdag zaterdag!
Moeten we snel weer eens over doen....

Kus Nicole