http://www.ijssalonfanielje.nl/
zondag 15 juni 2008
Canvas Ijssalon
Laatst heb ik in de Ijssalon waar ik werk hele leuke foto's gemaakt van de kindjes van Kees en Barbara (eigenaren van de Ijssalon) Ik zou ze mailen, maar vergat dat steeds. Om het 'goed te maken' heb ik een canvasje voor ze gemaakt met een van die foto's. Vannochtend heb ik hem gegeven en ze waren er erg blij mee!
http://www.ijssalonfanielje.nl/

http://www.ijssalonfanielje.nl/
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

4 opmerkingen:
Wat weer een mooie creatie van jouw hand!
Daar zullen ze vast erg blij mee zijn!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
Wat een superleuk canvas!
Kan me voorstellen dat ze daar blij mee waren!
Groetjes Inge
erg leuk!!! Superfoto ook... :D
Grappig die 2 kids, heb je leuk gedaan.
gr Lilian
Een reactie posten