Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 15 juni 2008

Canvas Ijssalon

Laatst heb ik in de Ijssalon waar ik werk hele leuke foto's gemaakt van de kindjes van Kees en Barbara (eigenaren van de Ijssalon) Ik zou ze mailen, maar vergat dat steeds. Om het 'goed te maken' heb ik een canvasje voor ze gemaakt met een van die foto's. Vannochtend heb ik hem gegeven en ze waren er erg blij mee!

http://www.ijssalonfanielje.nl/




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat weer een mooie creatie van jouw hand!
Daar zullen ze vast erg blij mee zijn!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl

Anoniem zei

Wat een superleuk canvas!
Kan me voorstellen dat ze daar blij mee waren!

Groetjes Inge

Janine zei

erg leuk!!! Superfoto ook... :D

ScrapEnjoy zei

Grappig die 2 kids, heb je leuk gedaan.

gr Lilian