Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 12 juni 2008

tweeluikje

Van 2 minicanvasjes heb ik dit tweeluikje gemaakt. Ik heb met lief bloemetjes papier gewerkt wat ik al eeuwen had liggen en met lekker veel bloemetjes. Op de rechterhelft heb ik nog een stukje lichtroze tule gebruikt en het hele tweeluikje heb ik besprenkelt met bees wax. Het was de eerste keer dat ik dat gebruikte, maar dat is echt een aanraden! super leuk spul en gewoon met een heattool te gebruiken!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt helemaal geweldig Marije! Super lief....

Angela zei

aaahhh cute marije! Jouw bibi ziet er al net zo snoezig uit als de mijne!

Anoniem zei

Ik vind hem alweer geweldig, enne.........niet meer zeggen dat je stilstaat hoor!
Laatst al iets nieuw uitgeprobeerd en nu weer die Bees Wax!
En het wordt allemaal even mooi!

Ik vind het een geweldige tweeluik!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl

Janine zei

Superleuk!!!!

Bieke zei

Dat is echt geweldig geworden! Ik heb echter nog nooit gehoord van Bees Wax, zal ik toch eens op onderzoek uit moeten.

ScrapEnjoy zei

Schattig is Bibi, heb je erg mooi gemaakt.

gr. Lilian