donderdag 12 juni 2008
tweeluikje
Van 2 minicanvasjes heb ik dit tweeluikje gemaakt. Ik heb met lief bloemetjes papier gewerkt wat ik al eeuwen had liggen en met lekker veel bloemetjes. Op de rechterhelft heb ik nog een stukje lichtroze tule gebruikt en het hele tweeluikje heb ik besprenkelt met bees wax. Het was de eerste keer dat ik dat gebruikte, maar dat is echt een aanraden! super leuk spul en gewoon met een heattool te gebruiken!

Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

6 opmerkingen:
Echt helemaal geweldig Marije! Super lief....
aaahhh cute marije! Jouw bibi ziet er al net zo snoezig uit als de mijne!
Ik vind hem alweer geweldig, enne.........niet meer zeggen dat je stilstaat hoor!
Laatst al iets nieuw uitgeprobeerd en nu weer die Bees Wax!
En het wordt allemaal even mooi!
Ik vind het een geweldige tweeluik!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
Superleuk!!!!
Dat is echt geweldig geworden! Ik heb echter nog nooit gehoord van Bees Wax, zal ik toch eens op onderzoek uit moeten.
Schattig is Bibi, heb je erg mooi gemaakt.
gr. Lilian
Een reactie posten