Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Nu Danique geboren is, kan ik jullie ook haar kamertje laten zien..Alhoewel het geen knalroze kamertje is, toch wel een echt meisjes kamertje vind ik! Wij zijn er erg blij mee :)
jaaaa ik had er al van mogen genieten natuurlijk maar hij blijft leuk!!! die gordijnen zijn trouwens ook lekker vrolijk, die had ik nog niet gezien geloof ik!! Hoe is je dag vandaag verlopen? xxx
Wat een mooi kamertje! Vind het groen heel mooi en het is wel echt een meisjes kamer. wij hadden voor ons Nikitta een Winnie de pooh kamertje met de blauw en groen kleuren van Pooh want we wisten niet wat het ging worden.
Marije meis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!! Wat een beeldschoon meisje. Ik heb telkens je blog gevolgd alleen afgelopen week niet....dus toen ik zojuist je blog bezocht zag ik dat jullie dochter is geboren!! Geniet lekker van je kraamtijd en heel veel geluk en liefde samen.
4 opmerkingen:
jaaaa ik had er al van mogen genieten natuurlijk maar hij blijft leuk!!! die gordijnen zijn trouwens ook lekker vrolijk, die had ik nog niet gezien geloof ik!!
Hoe is je dag vandaag verlopen?
xxx
Het is een mooie kamer geworden. :D Mja, ik houd dan ook van groen. Teveel roze is ook niet altijd mooi hoor. ;)
liefs
Sasz
Wat een mooi kamertje! Vind het groen heel mooi en het is wel echt een meisjes kamer. wij hadden voor ons Nikitta een Winnie de pooh kamertje met de blauw en groen kleuren van Pooh want we wisten niet wat het ging worden.
Marije meis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!
Wat een beeldschoon meisje.
Ik heb telkens je blog gevolgd alleen afgelopen week niet....dus toen ik zojuist je blog bezocht zag ik dat jullie dochter is geboren!!
Geniet lekker van je kraamtijd en heel veel geluk en liefde samen.
Groetjes Jacqueline
Een reactie posten