Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 25 augustus 2009

babykamer

Nu Danique geboren is, kan ik jullie ook haar kamertje laten zien..Alhoewel het geen knalroze kamertje is, toch wel een echt meisjes kamertje vind ik! Wij zijn er erg blij mee :)



4 opmerkingen:

Angela zei

jaaaa ik had er al van mogen genieten natuurlijk maar hij blijft leuk!!! die gordijnen zijn trouwens ook lekker vrolijk, die had ik nog niet gezien geloof ik!!
Hoe is je dag vandaag verlopen?
xxx

Anoniem zei

Het is een mooie kamer geworden. :D Mja, ik houd dan ook van groen. Teveel roze is ook niet altijd mooi hoor. ;)

liefs
Sasz

Bieke zei

Wat een mooi kamertje! Vind het groen heel mooi en het is wel echt een meisjes kamer. wij hadden voor ons Nikitta een Winnie de pooh kamertje met de blauw en groen kleuren van Pooh want we wisten niet wat het ging worden.

jacqueline zei

Marije meis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!
Wat een beeldschoon meisje.
Ik heb telkens je blog gevolgd alleen afgelopen week niet....dus toen ik zojuist je blog bezocht zag ik dat jullie dochter is geboren!!
Geniet lekker van je kraamtijd en heel veel geluk en liefde samen.

Groetjes Jacqueline