Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 14 augustus 2009

officieel

YEAH!! Vandaag is alles officieel! De officiele overdracht vond vandaag plaats en we hebben meteen ook alle stukken voor de hypotheek getekent..echt ons huisje dus nu!

Ennn vanaf vandaag mogen we er ook wonen. Nou dat laten we ons natuurlijk geen 2 keer zeggen aangezien alles af is! Vanmiddag zijn ons bed en de babykamer (alleen de commode, het ledikantje en de kinderwagen moesten nog over) verhuisd naar het nieuwe huis door Tobias en zijn broer.

Zij hebben ook samen ons bed in elkaar gezet, ik heb weer lekker lopen soppen en ben daarna lekker gaan rommelen in de babykamer...EIN-DE-LIJK!! Enn ik kan jullie vertellen, hij is af :) helemaal trots en vooral ook heel blij ben ik ermee..toch nog klaar voordat ons kindje komt en helemaal zelf gedaan..
De foto's hou ik nog even voor ons, maar ik beloof dat zodra beebje er is ik jullie ook het kamertje zal showen!

We hebben ook vanmiddag Luna meegenomen, dan kon ze rustig aan het nieuwe huis wennen en hoeft dat niet morgen tijdens het verhuizen als er allemaal mensen in en uit lopen..wel zo fijn ook voor haar! Ik moet zeggen het valt me alles mee..Ze loopt lekker te snuffelen en rond te kijken en is er vrij rustig onder *gelukkig*

Nou ik ga afsluiten voor vandaag, morgen een lange en drukke verhuisdag voor de boeg, want dan gaat het laatste deel over en zijn we echt helemaal verhuisd..Maar nu eerst de eerste nacht in ons nieuwe huisje slapen!

1 opmerking:

Angela zei

yeahhhh!!! gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je lekker geslapen hebt in je nieuwe huisje! Heerlijk he tutten in de babykamer? Ik vind het ook na 6 weken nog steeds heerlijk! Kan maar 1 ding zeggen... GENIET!!!
xxx