Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 12 augustus 2009

het schiet op!

Zo met de lamp is het na een hoop gedoe opgelost! Het was allereerst al een heel gedoe om er achter te komen wat er nou op welke elektriciteitsgroep zat aangezien en de woonkamer en de keuken beide 2 verschillende groepen innemen, het was een beetje puzzelen! Uiteindelijk bleek dat de dimmer kapot was en na het opzetten van een nieuwe de lamp het gelukkig ook gewoon weer deed haha


Tobias heeft gisteravond samen met een vriend van hem al het een en ander verhuisd, onder andere de 2 banken, 3 kastdelen en een aantal dozen..
Vandaag dat een beetje op z'n plek gezet en de kasten schoongemaakt. Een van de kastdelen moest opgehangen worden, dat hebben Tobias en zijn vader gedaan.
Ook heeft Tobias zijn vader de gordijnrails en het rolgordijn in de babykamer opgehangen, waarna ik de gordijnen er aan heb gemaakt.

Tobias is vandaag druk verder gegaan met het aflakken van de deuren in onze slaapkamer en dat is nu ook zo goed als klaar! Moet ook wel, want morgen komt de vloerbedekking!
Ook heeft hij de krabplank voor Luna en de rookmelders opgehangen, hieronder een foto daarvan..



Zoals ik zal zei, komt morgen de vloerbedekking en dat is dan ook meteen het laatste..we zijn helemaal verhuisklaar dan!!
Vrijdag gaat ons bed en de babykamer over en dan zaterdag de rest, dan zijn we helemaal verhuisd!! Maandag beginnen ze aan de badkamer, want we krijgen een hele nieuwe..

Ik heb er zin in!! Van mij mag die verhuizing nu ook wel plaatsvinden, we hebben er zo lang naar uitgekeken..zo lekker 'opnieuw' beginnen in ons eigen huisje met z'n 3tjes en onze beestjes :)

2 opmerkingen:

Angela zei

wat een mooi huisje is het aan het worden zeg! Dat bruine behang staat super hoor niks mis mee ;-)
Heerlijk voor je (de 1000ste keer) en ik krijg bijna ook de kriebels van jouw enthousiasme! Leef helemaal met jullie mee!!!
XXX
succes met alle laatste zware loodjes!

Bieke zei

Bijna klaar! Wat wordt het allemaal mooi! Doe toch maar een beetje rustig aan. Ook fijn dat alles goed is met de baby.