Vandaag is het zover, de uitgerekende datum..Gek hoor, je kijkt maanden uit naar deze dag, je telt af en dan is het zo ver...en dat is het! hahaha En eigenlijk is het zelfs nog zo dat ik hoop dat de baby nog een dagje langer op zich laat wachten..Vandaag is mijn moeder jarig en ik heb natuurlijk liever een 'eigen' verjaardag voor ons kindje! Duss ondanks dat het toch wel een beetje rommelt hoop ik het nog in ieder geval tot morgen vol te houden..haha
Gister zijn we verhuisd, alles is nu echt over..we wonen nu niet meer in Leidschendam, maar in Voorburg! Het is wel hard werken geweest gister, maar wat is er alweer een hoop werk gedaan..echt mijn complimenten voor iedereen die ons heeft geholpen! De mannen (Tobias, zijn vader, mijn 2 broertjes en mijn oom) hebben verhuisd en mijn moeder, Karlijn en ik hebben in het nieuwe huis de kasten geboend, dozen uitgepakt en dingen op hun nieuwe plekje gezet. Natuurlijk staan er nog wel het een en ander aan dozen, maar zoveel zijn er al uitgepakt! Heerlijk :)
De eerste nacht was wel een beetje onwennig vond ik, allemaal nieuwe en andere geluiden waardoor ik dus constant wakker werd! Erg onrustig geslapen dus! Afgelopen nacht (de 2e) ging al een stuk beter, maar ik was dan ook echt heel moe (en niet zo lekker misselijk/aan de dunne, hopelijk wordt ik niet ziek!).
Vandaag gaan we lekker verder rommelen hier in ons nieuwe huisje.
zondag 16 augustus 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

4 opmerkingen:
hoi lieverd,
allereerst gefeliciteerd met het behalen van je uitgerekende datum, en ook met je moeder natuurlijk!
Fijn dat alles over is en dat je al zo'n eind opgeschoten bent zeg!!! Krijg je nu een beetje rust??? Dikke kans dat het vannacht gaat doorzetten hoor!! Geniet dus nog even van je buikje en het kindje dat er nu nog in zit! Hier inmiddels al weer 6 weken oud en officieel uit de kraamtijd :-( Ging veeeeel te hard voorbij!
Ik hoop dat je vanavond dan nog even lekker kunt slapen!!
xxx
Hoi Marije,
Wat heerlijk dat jullie paleisje nu klaar is!
En wat spannend dat vandaag de uitgerekende dag is!
Ik wens je heel veel succes met de waarschijnlijk laatste uurtjes....
groetjes Hilde
Marije, lange tijd niet gereageerd op je blog, veel gebeurd deze kant, misschien heb je het wel gelezen.
Affin, met dit berichtje wil ik je heeeeeeeeel veeeeeeel sterkte wensen met de aankomende geboortje van je kindje, meis hoop voor jou, dat het snel achter de rug is en dat je je baby kan vast houden, ik hou je wel in de gaten.
Ook gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
Heerlijk he, een nieuwe start (zeker dadelijk met z'n drietjes)
Geniet er maar lekker van.
Meis (a.s. mams) je hoort weer gauw van mij.
Kus xxxx en toi toi.
Liefs Lilian
Van harte Marije met je nieuwe huis! Nu nog wachten op de nieuwste bewoner! Wellicht toch wel even fijn dat je nog even samen kan wennen in je nieuwe huis en een pietsie tot rust kan komen, want volgens mij heb je behoorlijk mee gewerkt! Als het zover is, dan wens ik je ontzettend veel succes toe en een heel fijne ontmoeting met jullie kindje....nu proberen even uit te rusten nog ;)
dikke knf
Ria
Een reactie posten